2018年7月25日星期三

第一次參與急救的經歷 Resuscitation experience@小兒科不小兒科 Babbling from a PICU Nurse

姑娘喊推 etrolley,  arrest call ,攞 Lucas 雖然我自知幫唔到咩手,但心裏都係緊張起嚟,我立即衝去 HDU, 睇下有無嘢幫手,見到姑娘抽NS ,大A,同計時寫低落咗嘅藥,有姑娘裝Lucas,一下一下嘅打樁打喺 patient 停頓嘅心上,係好震撼




望住patient cardiac monitor 同一 個搓機嘅 waveform ,雖然已full rate上水,但血壓始終升唔起,這時,mentor 提議用人手 bagging 代替 ventilator,佢讓我穿起PPE,喺床頭連接bacterial filter, BVM ,幫 patient 每分鐘 六至八下 俾氣

呢個係一個有利位置睇清楚每位 nurse, Dr 嘅工作,Dr 會monitor 住 patient ecg waveform,定時檢查脈搏,發出打大 A, 用不同 infusion嘅指令。已經接近二十分鐘,patient 仍然無反應,醫生亦無奈叫停急救,稍為整理patient,蓋好衣物,駁好氧氣,就讓家人見病人最後一面。此時,patient 嘅孫兒,兒女一家擁到patient 床前,喊住媽呀媽呀,聞者心酸。
從前喺急症室嘅搶救房外,有時會見到一班家屬收到家人離世嘅消息,喊得呼天搶地,我亦會眼紅紅。而今次係實實在在喺我面前發生,我強忍住眼淚,直到好似慈父嘅趙醫生走嚟,問我係咪第一次遇到呢啲事,我都再忍唔到淚水。睇住病人筆直嘅心電圖,血壓,同漸白嘅身驅,patient 好安詳咁離去。姑娘做最後一張心電圖,亦請 醫生certify patient.瞳孔放大,無反應,無脈搏,一切回歸零。

同理心係一個人自然嘅情感,不需要過分壓抑,有需要 ventilate 嘅可以向同事講。另外,喺 patient 有可能要插喉前,儘可能俾家屬見patient,留下說話,如果patient intubated完,不幸離世,連一句說話亦無法留下,對家人來講係一個永遠嘅遺憾!

沒有留言:

發佈留言